УСЛОВИ НА КОРИСТЕЊЕ
Електронска комуникација
Кога ќе го посетите сајтот или ни испратите email/viber порака, комуницирате со нас по електронски пат. Со прифаќање на условите за користење се согласувате да комуницирате со нас преку електронски пат. Нашата комуникација со вас ќе биде преку електронска пошта [email/viber] или преку известувањата кои ќе ги објавуваме на овој сајт.
Известување за заштита на приватноста
Во името на компанијата се обврзуваме дека ќе ја чуваме приватноста на сите наши купци. Бараме само неопходни, основни податоци за купците / корисниците и податоци кои се неопходни информирање на корисникот во склад со добри работни обичаи и со цел да пружиме квалитетни услуги. На купците им даваме можност за избор вклучувајќи и можност на одлука дали сакаат или не да се избришат од mailing листите кои се користат за маркентишки кампањи. Сите податоци за корисниците/купувачите строго се чуваат и достапни се само на вработените на кои им се потребни за извршување на работата. Сите вработени во компанијата (и партнерите) се одговорни да ги почитуваат сите правила за заштита на приватноста.
Интелектуална сопственост
Содржината прикажана на овој сајт како што се страници, дизајнерски елементи (копчиња, икони итн.) , текстови, фотографии, логоа, аудио снимки и софтвер се сопственост на компанијата или нејзините добавувачи и не смеат да се користат без претходна согласност. Доколку мислите дека содржината на страницата е ваша и е злоупотребена, ве молиме контактирајте не за да ја утврдиме интелектуалната сопственост. Сите информации достапни на веб-страницата се само за информативни цели, не смеат да се користат за комерцијални цели или да се дистрибуираат до трети страни.
Ваша сметка
Ако ја користите страницата, вие сте одговорни за одржување на доверливоста на вашата сметка и лозинките што сте ги добиле при регистрацијата на страницата. Со користење на страницата, вие сте одговорни за сите активности што се случуваат на вашата сметка со вашата лозинка. Сајтот може да се користи без креирање сметка, едноставно со нарачување производи. Малолетниците може да ја користат страницата под надзор на родител или старател. Компанијата го задржува правото да одбие да дава услуги, да ја откаже нарачката за купување доколку утврди дека се прекршени условите за користење. Вашите податоци кои сте ги навеле при регистрација на страницата или при нарачка на производи, ќе се користат за купување и продавање производи и воспоставување деловни контакти и нема да се користат за други цели или да се даваат на други лица.
Коментари, комуникација и други содржини оставени од посетителите
Посетителите можат да коментираат за производите и да испраќаат е-пошта/вибер пораки до и преку страницата. Компанијата има право да не објавува коментари кои се злонамерни, содржат непристојни изјави, шират омраза и на кој било начин ги загрозуваат правата на другите. Ваквите коментари ќе бидат отстранети без претходна најава. Имитирањето и регистрацијата со туѓа адреса за е-пошта не е дозволено на страницата и претставува сериозно кршење на овие услови за користење, како и на законите на Република Македонија. Компанијата може да покрене соодветна правна и кривична постапка против ваквите активности.
Описи на производи
Компанијата се стреми да ги опише сите производи што е можно попрецизно. Исто така, компанијата не гарантира дека сите наведени податоци во врска со производот се 100% точни, целосни, сигурни и без грешки. Доколку производот што сте го купиле отстапува од податоците наведени на веб-страницата, можете да го вратите во неискористена состојба со комплетната документација што сте ја добиле со него, а парите ќе ви бидат вратени.
Цени на производите
Сите цени на производите наведени на веб-страницата вклучуваат ДДВ. Компанијата се обврзува да ја прифати секоја цена по која сте креирале нарачка, без разлика дали цената на производот се променила по креирањето на нарачката
Работно време
Онлајн продавницата на Компанијата е отворена од 00:00 до 24:00 часот, 7 дена во неделата. Во случај на технички проблеми или при редовно одржување, страницата може да биде недостапна за краток временски период, за што ќе бидете известени. Сите нарачки ќе се обработуваат навремено во работното време на компанијата од 09:00 до 15:00 часот.
Промена (ажурирање) на податоците на сајтот
Компанијата го задржува правото да ги промени податоците прикажани на која било страница на страницата во секое време, без претходна најава. Посетителите на страницата немаат право еднострано да ги менуваат условите за користење и секоја можна промена е невалидна освен ако двете страни не се договорат писмено.
Останато
Делумната или целосната неприменливост или незаконитост на одредена одредба од овие Услови за користење нема да влијае на валидноста на другите одредби кои остануваат во сила како целина. Неприменлива или незаконска одредба ќе се замени со друга соодветна одредба. Вие се согласувате дека не смеете да ги пренесете вашите права и обврски кои произлегуваат од овие Услови за користење на други лица без изречна писмена согласност од компанијата.
УСЛОВИ ЗА КУПУВАЊЕ НА ОНЛАЈН ПРОДАВНИЦАТА НА КОМПАНИЈАТА
Safebyso.мк е онлајн продавница која работи во согласност со Законот за електронска трговија и сите други важечки закони и прописи во Република Македонија. Деталните услови за купување се наведени во следниот текст. Ве молиме запознајте се со нив пред да купите:
I Нарачување:
За да нарачате производи од онлајн продавницата на компанијата, треба да ги следите следните чекори:
- Регистрација (опционално)
- Наоѓање на производот што сакате да го купите
- Преглед на кошничка
- Внесување податоци за клиентот и местото на испорака
- Начин на достава
- Избор на начин на плаќање
- Преглед и потврда на нарачката
1. Регистрација
Регистрацијата се врши само еднаш, и секој следен пат кога ќе ја посетите веб-страницата на компанијата, системот автоматски ќе ве препознае. Регистрацијата се врши со избирање на опцијата „Регистрација“. Треба да ја наведете вашата е-пошта, по што ќе биде испратена автоматска порака што ја содржи лозинката. Понатаму, на прикажаната страница, внесете ја лозинката и потврдете го внесувањето со кликнување на соодветното копче. Ќе се отвори почетната страница на страницата и како потврда за успешна регистрација, вашето име ќе биде наведено на врвот на секоја страница. Доколку сакате, можете да се одјавите од страницата во секое време со избирање на опцијата „Одјави се“. Можете повторно да се најавите на со избирање на опцијата „Login“ и специфицирање на вашата е-пошта и доделена лозинка. Забелешка: Како и обично на сите интернет страници за регистрација, потребно е вашиот интернет прелистувач да поддржува работа со „колачиња“. Колачињата се стандардно вклучени на повеќето интернет прелистувачи.
2. Наоѓање на производите што сакате да ги купите
Производите се организирани по категории кои можете да ги прелистувате како каталог. Кога ќе го најдете производот што сакате да го нарачате, изберете го копчето „Додај во кошничка“. Така сте го додале производот во вашата корпа (исто како во класична продавница). Понатаму, можете слободно да продолжите со прелистување на производите и можете да додадете повеќе производи во кошничката.
3. Кошничка
Кога ќе завршите со ставање на производите во кошничката и сакате да ги нарачате, изберете ја опцијата „Кошница“. Страницата со кошница ги прикажува сите производи што штотуку сте ги ставиле во неа. Во корпата, можете да наведете колку парчиња од еден производ сакате да нарачате, или ако сте се премислиле за еден од нив, можете да го отстраните производот од корпата. Кошничката е почетна точка во креирањето на нарачка. Кога ќе бидете задоволни со содржината на вашата кошница, продолжете на следниот чекор.
4. Внесување податоци за клиентот и местото на испорака
Во овој чекор, треба да дадете информации за клиентот и адресата на која треба да се испорача пакетот. Информациите за клиентот се информации кои ќе бидат наведени на фактурата која ќе ви биде испратена заедно со пратката. Доколку купувате како физичко лице, ве молиме наведете ги податоците од личната карта како информации на нарачателот. Доколку нарачувате како правно лице (фирма), ве молиме наведете валидни информации за компанијата.
Информациите за локацијата за испорака се информации за тоа каде сакате да ја испратиме пратката. Ве молиме наведете ги сите информации што е можно попрецизно за да можат куририте кои ги доставуваат пратките да ве најдат што е можно полесно. Во случај на погрешно внесени податоци, вашата пратка може да биде вратена и испораката може да биде одложена.
5. Начин на достава
Следно, ќе ви биде прикажан начинот на кој ќе ви биде доставена пратката (курирска услуга, бесплатна достава итн.)
6. Избор за начин на плаќање
-
Во овој чекор, треба да изберете како сакате да платите за нарачаните производи. Компанијата ги поддржува следниве начини на плаќање:
Со паричен налог на шалтер во банка или пошта
- Е-банкарство
- Со налог за пренос (за правни лица)
- Visa, MasterCard и Maestro платежна картичка (онлајн плаќање)
- Плаќање со готовина при достава (за одредени производи од понудата)
Компанијата може да оневозможи кој било од начините на плаќање во секое време, без претходна најава. При нарачката, сите клиенти ќе ги видат моментално достапните начини на плаќање од кои можат да го изберат оној кој најмногу им одговара во тој момент
7. Преглед и потврда на нарачката
На крај, пред да ја потврдите нарачката, можете да ги погледнете сите нејзини детали: што сте нарачале, информации за клиентот, адреса за испорака, како ќе се пакува пратката, кога ќе биде испорачана, колку се трошоците за испорака, која е вкупната цена итн. Доколку се согласувате со нарачката, изберете ја опцијата „Потврди“ за да ја креирате. Преглед на нарачката и упатствата за плаќање автоматски се испраќаат на вашата е-пошта за регистрација со потврда за нарачката.
II Следење на статусот на нарачката на страницата „ВАША СМЕТКА“.
Страницата „Ваша сметка“ ви е достапна по успешната регистрација. Видлива е само за вас и можете да ја користите за ажурирање на податоците за регистрација и следење на статусот на вашите нарачки за купување. По креирањето, нарачките за купување ќе се појават на страницата „Ваша сметка“. Овде можете да ги прегледате сите детали за нарачката и да ја преземете проценката. Исто така, на истата страница, можете да го следите статусот на вашата нарачка, на пример: по креирањето на нарачката, статусот ќе биде „чека плаќање“, штом вашата уплата е регистрирана на нашата сметка, статусот ќе се промени во „во подготовка (платено)“ што значи дека уплатата е евидентирана и пратката се подготвува. Во моментот на предавање на вашата пратка на курирската служба која ја врши испораката, статусот на пратката ќе се промени во „испратена“. Тоа значи дека во наредниот период курир ќе ви го донесе пакетот. На крајот, кога ќе ја добиете пратката, статусот ќе стане „испорачан“. Исто така, сите промени во статусот на нарачката се придружени со известувања по е-пошта кои ќе ги испратиме на адресата за е-пошта што ја оставивте при регистрацијата.
III Плаќање
Компанијата ги поддржува следните начини на плаќање:
-
Уплатница на шалтер во банка или пошта
Овој начин на плаќање подразбира дека по потврдувањето на налогот на шалтерот на банката или поштата, износот од налогот го уплаќате на нашата сметка. Сите детали за тоа како да го пополните формуларот за плаќање автоматски ќе бидат испратени на вашата е-пошта откако ќе ја потврдите нарачката за купување.
- Е-банкарство
Овој начин на плаќање подразбира дека по потврдувањето на нарачката, износот од налогот го плаќате преку вашата сметка за е-банкарство. Сите детали за плаќањето автоматски ќе бидат испратени на вашата е-пошта по потврдата за нарачката за купување.
-Платежна картичка (онлајн плаќање)
- Platnom karticom (online plaćanje)
Ако имате платежна картичка Visa, MasterCard или Maestro одобрена од банката-издавач за онлајн плаќање, изберете го овој начин на плаќање. Откако ќе ја потврдите нарачката, ќе бидете пренасочени на посебна страница на процесорот за платежна картичка каде што ги внесувате податоците од платежната картичка и ја вршите наплатата. Доколку трансакцијата е успешна, ќе бидете вратени на нашата страница со известување дека плаќањето е успешно завршено. Во случај да не успее плаќањето, ќе бидете вратени на нашата страница со информации за неуспешното плаќање и ќе можете да го повторите плаќањето или да изберете друг начин на плаќање
Од безбедносни причини, информациите за вашата платежна картичка се видливи само за процесорот за платежна картичка. Сајтот на процесорот за платежна картичка е заштитен и безбеден за овој начин на плаќање.
При внесување на податоци за платежна картичка, доверливите информации се пренесуваат преку јавна мрежа во заштитена (шифрирана) форма со помош на протоколот SSL и системот PKI, како моментално најсовремена криптографска технологија. Безбедноста на податоците при купувањето ја гарантира процесорот за платежна картичка, така што целиот процес на плаќање се врши на страниците на процесорот за платежна картичка. Информациите за платежните картички не се достапни за нашиот систем во ниту еден момент.
Во случај на враќање на стоката и рефундирање на средства на клиент кој претходно платил со една од платежните картички, делумно или целосно, и без оглед на причината за враќањето, компанијата е должна да го изврши рефундирањето исклучиво преку VISA, EC/MC и Maestro начини на плаќање, што значи дека на барање на продавачот, банката ќе ги рефундира средствата на сметката на сопственикот на картичката.
- Плаќање во готовина при достава
Под готовина при достава се подразбира плаќање на нарачката на курир при подигање на пратката. Плаќањето се врши исклучиво во готово. Само мал број производи може да се платат со готовина при достава. Доколку нарачате повеќе производи од кои само еден има можност за плаќање со готовина при достава, пратката нема да може да се плати со готовина при достава. На овој начин може да се платат само пратките каде што сите производи може да се платат со готовина при испорака.
Доколку не извршите плаќање според налогот во рок од 15 дена од денот на неговото создавање, истиот ќе биде откажан и избришан. По истекот на рокот од 15 дена, плаќање според тој налог не е можно, но можете да креирате нов налог и да извршите плаќање според него.
IV Достава
Испораката на нарачаните производи од нарачката се врши по евидентирање на вашата уплата. Доставата на пратки ја врши курирската служба и е можна на територијата на Македонија. Цената за испорака е прикажана на последната страница од процесот на нарачка. Трошоците за испорака ги плаќате заедно со производите, така што треба само да се потпишете во адресарот при подигање на пратката. Само во случај на готовина при достава, нарачката ја плаќате на курир при подигање на пратката.
Приближното време за кое ќе ви биде доставена пратката е наведено во прегледот на нарачката, бидејќи во пракса испораката може да биде побрза, и за да не морате да чекате курир и пратката секој ден, при предавањето на вашата пратка на курирската служба, ќе ви испратиме е-пошта известување дека сме ја испратиле пратката. Тоа значи дека курирот со пратката ќе биде на вашата адреса следниот ден.
V Рекламации
Во случај да имате поплака за производот или нашата услуга, слободно контактирајте не, ние секогаш сме подготвени да ја решиме секоја ситуација.
Производите кои доаѓаат во директен контакт со интимните делови од телото не се предмет на рекламација, без оправдана причина.
Потрошувачот може да поднесе приговор до продавачот заради остварување на своите права од Законот за заштита на потрошувачите, како и поради неправилно пресметани цени и други недостатоци.
Потрошувачот може да изјави поплака телефонски, писмено или електронски, со доставување на потврдата на увид или друг доказ за набавка (копија од потврдата).
Продавачот е должен да води евиденција за примените поплаки и да ја чува најмалку две години од датумот на поднесување на приговорот на потрошувачот.
Продавачот е должен да му издаде писмена потврда на потрошувачот или електронски да го потврди приемот на приговорот, односно да го соопшти бројот под кој е поднесена неговата жалба во записникот за примени поплаки.
Евиденцијата за примените поплаки се води во електронска форма и содржи, особено, информации за барателот и датумот на прием на жалбата, информации за стоката, краток опис на несообразноста и барањето од жалбата, датумот на издавање на потврдата за прием на приговорот, одлуката за одговорот до потрошувачот, датумот на доставување на тоа решение, договорениот соодветен рок за решавање на кој се согласил потрошувачот, начинот и датумот на решавање на приговорот како и информација за продолжување на рокот за решавање на приговорот.
Продавачот е должен да одговори на приговорот на потрошувачот писмено или електронски без одлагање, а најдоцна во рок од осум дена од денот на приемот на приговорот. Одговорот на продавачот на приговорот на потрошувачот мора да содржи одлука дали да се прифати приговорот, изјава за барањето на потрошувачот и конкретен предлог и рок за решавање на приговорот. Рокот не може да биде подолг од 15 дена, односно 30 дена за техничка стока и мебел, од денот на поднесувањето на приговорот.
Продавачот е должен да постапи согласно одлуката, предлогот и рокот за решавање на приговорот, доколку добил претходна согласност од потрошувачот.
Доколку од објективни причини продавачот не може да го задоволи барањето на потрошувачот во договорениот рок, тој е должен да го извести потрошувачот за продолжување на рокот за решавање на приговорот и да го определи рокот во кој ќе ја реши, како како и да се добие негова согласност, што е обврска да се евидентира во евиденцијата за примени жалби. Продолжување на рокот за решавање на приговорите е можно само еднаш. Неможноста на потрошувачот да му го обезбеди на продавачот пакувањето на стоката не може да биде услов за решавање на жалбата или причина за одбивање да се отстрани несообразноста.
VI Рефундација
Рефундирањето се врши исклучиво на тековната сметка на клиентот, а плаќањето во готово не е можно.
Еднострано раскинување
Потрошувачот има право еднострано да го раскине договорот склучен на далечина во рок од 14 дена од денот на приемот на стоката без да наведе причина. Со еднострано раскинување, потрошувачот се ослободува од сите договорни обврски, освен непосредните трошоци за враќање на стоката. Заедно со стоката што ја враќа, треба да го пополни и испрати формуларот за откажување. Потрошувачот го губи правото на еднострано раскинување доколку со изречна согласност на потрошувачот, трговецот започне да ја дава услугата пред истекот на времето во кое е дозволено еднострано раскинување на договорот.
VII Враќање и замена на купена стока
Трошоците за испорака при враќање и замена на купената стока се на товар на потрошувачот, освен во случаи кога потрошувачот ќе добие неисправен или погрешен предмет и кога трошоците за испорака се на товар на продавачот.
Трошоците за испорака при враќање и замена на купената стока се на товар на потрошувачот, освен во случаи кога потрошувачот ќе добие неисправен или погрешен предмет и кога трошоците за испорака се на товар на продавачот.
U Beogradu, dana 01.02.2020.
Direktor Sanja Obradović